CokeClub-Tribute to LGT

2008.07.21. 18:52

"Tisztelgés a legnagyobbak előtt". Konkrétan erről szól az MTV-Icon sorozata a siófoki Coke Clubon, mely 3 részből áll. Július 5-én Neoton, július 19-én LGT, augusztus elején, azaz pontosan 2-án pedig Tankcsapda. Az egész lényege, hogy az adott 1üttesek számait játszák totálisan más stílusú zenekarok akár - majdnem - eredetiben, vagy totálisan feldolgozva. Az idén úgy volt, hogy nem megyünk Siófokra, bulizni meg tutira nem, de a Zuram kapott VIP belépőt az LGT koncertre. Sajnos az elsőn, a Neotonon nem voltunk, pedig az LGT-ből kiindulva az is baromi jó lehetett.

A vicc, hogy alapból nem igazán szerettem az LGT-t, vagy mondhatnám inkább azt, hogy kimaradt az életemből. Döbbenten hallgattam a zenéjüket és rá kellett jönnöm, hogy igenis elég sok számukat ismerem. A zenekar tagjai is totál normálisak voltak és úgy tűnt, ők is nagyon élvezték a többiek előadását. Nekem leginkább azok jöttek be, akik nemcsak eljátszották, hanem a saját stílusukra formálták az eredeti dalokat, mint pl. a PASO. Lecsót (PUF) és a Kispálos Lovasit meg amúgy is imádom, szóval velük elfogult vagyok. És jók voltak! De tényleg! :-)

Eleinte kicsit tartottam tőle, hogy fogom bírni a koncertet, bár nem is inkább magam miatt, hanem hogy fogja viselni Benedek a hangos zenét, de totál kellemesen csalódtam. Egyáltalán nem volt hangos sőt! Baromira nem volt üvöltős, ordítós, nemlehetmegmaradniakörnyéken hangzavar. Legalábbis itt nem volt gond, a környező zenedék viszont egyszerűen kibírhatatlanok voltak. 1ébként emlékeim szerint sokkal hangosabb volt a Vámpírok Bálja musical, amit Pocaklakóm elég nehezen is tolerált. Bezzeg ezt! Ami tetszett neki, arra beindult, bár tény, hogy én is "adtam alá a lovat", mert ringattam rendesen :-). Bízom benne, hogy a Tankcsapdára is el tudunk majd menni, ezek után tuti jó lesz.

És akkor néhány fotó:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr20577193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása