Augusztus 20.

2008.08.27. 10:14

Egy elmaradt bejegyzés.

Az ünnep nálunk elég csöndesen telt. Na jó! Viszonylag csöndesen. Napközben szomszédasszony-barátnőmmel és Lucababával kimentünk a helyi bazsevába, mivel a fiúkat úgysem tudtuk volna rávenni, hogy jöjjenek velünk tömegelni. Nem voltunk kint sokat, de az épp elég is volt, totál elfáradtam. Barátném akart venni a kiscsajnak egy felfújható puff félét, mert tavaly vett már egyet, amire Luca nagyon be szokott indulni, így gondolta, hogy legyen még egy, hogy ne unja meg a másikat. Végignéztük az eladókat, de sehol sem találtunk. Aztán odamentem egy játékos pulthoz és megláttam elbújva. Ki is akadt, hogy lehet ilyen jó szemem. Bevallom, ezen én is nagyon meg tudok lepődni, de már többször előfordult hasonló eset. Pl. mikor a kolléganőmmel mentünk vásárolni és ő közölte, hogy egy sötétbarna kardigánt szeretne. Én ekkor megálltam az üzlet közepén, körülnéztem és rámutattam egy helyre, hogy na ott nézze meg. Meg is nézte és egyetlen egy db-ot talált :-). Úgy látszik, ehhez van érzékem. Na jó! végülis vásárlás ez is vagy mi, mégha nem is a saját manimat költöm.

Nah most jól elkalandoztam. Szóval aug. 20..

Gondoltuk, délután azért elmegyünk sétálni négyen+Lucababa+Kutyi és akkor már vacsizunk is egyet. Nah ekkor jött a pofáraesés! A "törzshelyünk", ahol jó kis pizzákat szoktunk hamizni, zárva volt. Nah irány a cuki, max. eszem egy sütit (pfúj bűnözés!). Ez is be volt zárva jól. Itt már kezdtem igencsak elfáradni, ráadásul ugyi már a kiffiam is lázadozott, mert elmúlt 8 óra is, vacsi meg sehol. Direkt ki akartuk kerülni a bazsevát, de így már nem volt más választásunk, a fiúknak sört ígértünk, én meg már ugyi egyre éhesebb voltam. Szóval irány a tömeg. Szerencsére rögtön találtunk egy üres asztalt, így le is paffantottuk magunkat, a pasik meg elmentek hamit szerezni. Mákunk volt, mert a pasik mindkettőnk kívánságát teljesítették. Azaz a szomszédasszony-barátnőm sültkrumplira vágyott, én meg sült hekkre. Nem tudom, hogy azért, mert baromi éhes voltam már, de naggggyon jólesett a hami :-). A pasik is megkapták a sörüket, úgyhogy minden rendben volt.

Mi 1ébként nem szoktunk kijárni a pesti tűzijátékra, főleg mióta Harasztiban lakunk, mert itt a nappali ablakából látjuk a nagy eseményt. Na jó! Persze ez nem az a hatalmas tűzijáték, de azért az itteni se szokott rossz lenni. Az idén sajnos túl későn kezdték, így nem bírtuk kivárni és lefeküdtünk alukálni. Azaz szerettünk volna csicsikálni, de fél 12-kor elkezdték a durrogtatást. Már azt hittük, hogy egyáltalán nem is lesz, de rendesen belehúztak. Sajnos a hálóban sokkal jobban lehetett hallani, mint a nappaliban, mert a mellettünk lévő ház miatt igencsak visszhangzott. Elég durva hangja volt. Mondjuk én még elviseltem volna, bár a dörgéstől is baromira tudok félni, de Benedek a pocakomban iszonyatosan beindult, éreztem, hogy szegényke igencsak fél. Azt hiszem, nem fog a kedvencei közé tartozni a tűzijáték. 1ébként érdekes, de a kutyunkat meg abszolút nem zavarta a hang, édesdeden alukált a helyén, mégcsak fel sem nézett. Nem is értem :-). Remélem, jövőre vagy halkabb lesz, vagy korábban fogják tartani, vagy egyáltalán nem lesz :-). Gonosz vagyok?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr90627256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.08.27. 12:07:38

Nekem meg totál ki is ment a fejemből az egész tüzijáték. Este kapcsoltam be a TV-t, pont akkor mondták be, hogy vége van, így akkor sett le, hogy "aha, ma van 20-a". Szóval ennyit erről. :)
Mi nem szoktunk kijárni a pestire, már csak azért sem, mert 50 km-rel feljebb lakunk, de engem az sem hatna meg, ha nem is lenne tüzijáték. Mehetne értelmesebb dologra is a pénz. :)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.27. 15:33:02

Nem vagy gonosz, baba mellett én se örülnék, ha durrogtatnának. Meg amúgy is költhetnék másra a pénzt, picurAnyu jól írja. ...

Lusthie 2008.08.27. 18:27:25

PicurAnyu: én anno kb. 7 éve voltam kint utoljára haverokkal. Aztán a Zuram másfél órával a kezdés előtt hívott, hogy megyünk-e vacsizni, én meg mentem, így csak a Liszt Ferenc térről néztük. Elég is volt :-), 1ébként abban az időben a Nagymező u-ban laktunk, így nem volt gáz a közlekedés.

PandaDorka: igazatok van! és megnyugodtam, hogy nem én vagyok a gonosz :-)
süti beállítások módosítása