Dumaszínház

2008.08.28. 22:14

Egyre jobban imádom Kisvárosunkat. Na jó! Nem véletlenül költöztünk ide, de azt akkor még nem tudtam, hogy milyen királyos kis rendezvények is itt szoktak lenni.

Van a közelben egy helyes kis étterem, ahol már többször hamiztunk. Igazán nagyon hangulatos, kovácsoltvas bútorokkal, kandelláberekkel, narancsos fallal. No és ugyi az sem utolsó, hogy baromi jól főznek. Már többször látttuk, hogy időnként rendeznek borvacsorákat és gondoltuk is, hogy egyszer kipróbáljuk, de még nem jutottunk el a megvalósításig, csak elmélet maradt. Időnként át szoktam futni a helyi újságot, így most is ezt tettem és felfedeztem benne, hogy a következő progi Dumaszínház lesz. Mutattam a Zuramnak, hogy mit szólna, ha elmennénk, mert még soha nem voltam ilyen rendezvényen, és esetleg társaságot is hívhatnánk. Tetszett neki az 5let és szólt is a közelben lakó kollégájának, akikkel már én is többször taliztam, és ők is benne voltak a buliban, ráadásul még + 4 fő. Szóval megvettük a jegyeket, amik sztem totálisan korrekt áron, 4.900 Ft-ért voltak, ami tartalmazta a belépő és a svédasztalos vacsi árát is.

Bíztunk benne, hogy a kajában most sem fogunk csalódni és így is lett. Az esten Badár Sándor és Dombóvári István lépett fel. Hááát hihetetlen volt, naggggyon régen nem röhögtem ennyit, baromira élveztem. A végén már szabályosan fájt az arcom a sok vigyorgástól, de totál megérte. Asszem, mostmár rendszeresen fogom nézegetni a helyi lapot és az étterem honlapját is, mert egy borvacsi is igencsak érdekelne, ráadásul még Dumaszínház is tutira lesz, azt meg nem kéne kihagyni!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr67635543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.08.29. 08:36:44

Nálunk év közben havonta van és én is nagyon imádom, mindig elmegyünk. Nekem Kis Ádám a kedvencem :)

Lusthie 2008.08.29. 08:44:22

:-) annyira jók az ilyen rendezvények, nem?
Totál fel tudják dobni az ember napját. Mondjuk baromi fáradt lettem a végére, de a hazaséta jót tett :-)

Niki- picurAnyu 2008.08.29. 11:14:59

De jó lehetett. :) Nálunk ilyesmi program nincs. :(

Lusthie 2008.08.29. 12:51:53

fú tényleg nagyon jó volt! asszem jó kis városkát választottunk lakhelynek :-)

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.08.29. 13:20:12

meg lehet kérdezni, hogy hol laktok?...
süti beállítások módosítása