HTML

2008.09.25. 16:07

Na ez az a dolog, amihez abszolút semmi közöm sincs! Ez persze ezen az oldalon is látszik. Ha értenék hozzá, tuti helyes kis dizájn lenne, de így marad azok egyike, amik eredetileg is benne vannak a "csomagban". Többször próbáltam már, hátha rájövök magamtól, de még a "Segítség" alatt leírtakat sem értettem, max a kötőszavakat. Ez van.

Viszont már hetek óta piszkáltam a Zuramat, legalább annyit segítsen, hogy az általam olvasott blogokat ki tudjam linkelni. Persze mindig mondta, hogy majd. Ez a majd pedig tegnap következett be, mert végre megmutatta, hogy kell. Először elkezdte magyarázni, de tök kínai volt. Nem tartom magam totál gyogyósnak számítógépügyileg, de ezt sosem tanultam. Elmondta, megmutatta és lássatok csodát! Ott figyulnak az oldal jobb oldalán a kedvenc blogok linkjei! Királyság! És még kaptam egy linket is, ahol az alapokat is megtanulhatom. Juhéjjj! Asszem neki is fogok ülni, oszt úgy fogok "programozni", hogy csak na! Szép álom, mi? Viszont, ha vkit érdekel, itt a link, ami totál kezdőknek elég nagy segítség lehet:

http://webfejlesztes.inf.elte.hu/index.php?action=4&mt_id=6

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr41681298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.09.25. 17:24:18

Köszike! Meg is nézem, mert engem viszont nagyon is érdekel ez az egész, és ha kimászom a dáthámból, és tiszta lesz a fejem belülről, jól belebújok a dologba :)
Köcce Neked is, meg a Zuradnak is :)

Pussz!

Lusthie 2008.09.25. 17:39:07

Igazán nincs mit! Engem is érdekel, csak eddig titkolta a Zuram, mit nézzek :-)))))))
JObbulást neked!!!!

Niki- picurAnyu 2008.09.25. 23:34:31

Sikíthattál volna, és próbáltam volna segíteni, már amennyire persze tudok, mert nagyon én sem értek hozzá. :)

Lusthie 2008.09.26. 08:56:37

PicurAnyu: gondoltam, 1szerűbb, ha segít a Zuram, de látom, hogy nem olyan biztos. Szóval sikítok :-)))) és köszi!

eszto · http://perszee.freeblog.hu 2008.09.26. 09:27:25

azta :). hát kösziizé, és gratula, mert igenis nem így bújunk ki anyánk hasából, egyszer azért nem baj ha valaki (nekem is az uram mutatta meg) megmutatja hova biggyessz mitis.

más: jaj de jól nézel ki hallod :)))

más+: jövhét már biztos! pusziaddigis :)d

Niki- picurAnyu 2008.09.26. 10:08:08

Ha gondolod vegyél fel MSN-re, megbeszélünk egy időpontot, mikor mind a ketten fent leszünk, és akkor segítek amiben tudok. :)
Mindjárt küldök neked mailt az MSN címemmel. :)

Niki- picurAnyu 2008.09.28. 17:38:35

Még Pénteken elküldtem neked mailben, de visszodobta. Ugye nem kaptad meg?
Írj már légyszi erre a címre: picuranyu84@freemail.hu

Lusthie 2008.09.28. 18:40:02

Eszto: várom a hívásod!

PicurAnyu: vmi bibi volt a méllel, most néztem meg :-(

Lusthie 2008.09.28. 18:44:59

nah most a tiedet dobta vissza. Sztem már műxik a mélcímem.

Niki- picurAnyu 2008.09.29. 11:44:39

Tegnap este elküldtem újra. Hátha. ...

Lusthie 2008.09.29. 13:35:00

nem kaptam meg, viszont én is küldtem megint mélt.

picuranyu · http://picurom.blog.hu 2008.09.29. 17:45:52

Ezt a mailt megkaptam, válaszoltam is rá. Ha az sem érkezne meg, akkor dobj egy mailt a te MSn címeddel. ;)
süti beállítások módosítása