Meglepi buli

2008.10.06. 17:41

Szeretem a meglepiket, bár leginkább a pozitívakat természetesen. Nekem ritkán van benne részem, ráadásul meglepi bulim még soha nem volt, nem is annyira vágytam rá. Vagy inkább féltem? Nem is tudom. Anno, mikor 30 éves lettem, kértem a Zuramat, hogy ne csináljon nagy felhajtást, meglepi bulit. Na aztán volt meglepi, mert Ő ezt annyira komolyan vette, hogy nemhogy meglepi bulim nem volt, de még tortát sem kaptam. Ez anno elég keményen érintett, mert vhogy ez a szülinapom amúgy is pofáncsapott és még torta se volt. Hozzáteszem, régen a Nagyi közölte velünk, mikor 18 éves lettem, hogy ezen kor felett nem jár torta. Na ezt én kikértem magamnak jól, mivel eszméletlen finom a csokitortája. Meg 1általán! Torta az kő!

Na de nem is magamról akarok írni!

Történt ugyanis, hogy szombaton egy baromi jó kis szülinapi meglepi buliban voltunk, méghozzá vidéken. Már igencsak régen elkezdődött a szervezkedés, de ugye akkor én még nem tudtam megmondani, hogy tudok-e majd menni. Végülis úgy egyeztünk meg, hogy ha bírom az Öcsém esküvőjét, akkor megyünk. Na ezt persze majdnem keresztülhúzta a hülye megfázás-vírus-bacilus vagy mi volt, de szerencsére csak helyreálltam és így a Zuram is beleegyezett - bár nem túl nyugodt szívvel -, hogy elmenjünk. Nagyon nem bántam meg, totál jól éreztem magam. Tényleg igazi meglepi buli volt, mert szegény Ünnepeltet a Felesége otthonról, ami több mint egy óra, végig csukott szemmel utaztatta és lövése sem volt, hova tartottak. Háááát nem irigyeltem, de mint mesélte, viszonylag jól viselte. Persze a végén már felismerte a kanyarokból, merre járnak, de így sem lett lelőve az igazi meglepi. Kb. 60-an voltunk és a szokásos "MEGLEPETÉÉÉÉÉS" szöveggel kezdődött az egész. Az Ünnepelt láthatóan meghatódott. Jó volt látni, hogy jólesett neki a meglepi, mindenkihez odament megköszönni, hogy eljött.

A szervezés nagyon profi volt, a kaja zseniális - főleg a szarvas és a fincsi rétesek! -, és a megható fotóvetítés is jól sikerült. Aranyos volt az Ünnepelt, ahogy kommentálta a saját fényképeit, tulképpen születésétől napjainkig hol meghatva, hol ezerrel vigyorogva. A torta is nagyon jól nézett ki, a tetején az Ünnepelt fotója díszelgett. Sajnos nem kóstoltam meg, mert diós volt, de így legalább nem fájt a szívem, hogy nem ehetek belőle :-).

Elég sokat fotóztam, azaz tulképpen felváltva a Zurammal és ahogy nézegettem, jópár fénykép igencsak jól sikerült. Nagyjából az ajándékátadásoknál is jelen voltam. Jó volt nézni az Ünnepelt arcát a meglepik láttán, örülök, hogy meg is tudtam örökíteni a pillanatokat.

Kicsit azért tartottam attól, hogy fogom bírni az estét, de be kell vallanom, hogy kevésbé fáradtam el, mint előző héten, Öcsémék esküvőjén, pedig itt még többet is táncoltam. Persze, csak amolyan 9. hónapos kismamisan, de akkor is :-). Mondjuk tény, hogy be voltam biztosítva és talán emiatt is voltam nyugodt, mivel a társaságban több eü-s, orvos, szülész-nőgyogyi, 1-1 szülésznő és gyerekorvos is volt, úgyhogy ha Benedek úgy gondolta volna, hogy uccu kifelé, akkor azért talán biztos kezekben lettem volna. Persze a szívem mélyén bíztam benne, hogy ilyen gond nem lesz, de hát ki tudhatta? Fő a biztonság! No meg azért benyomtam egy pohár Bailey's-t is, biztos ami fix :-).

A buli nem tartott túl sokáig, a krémje éjfélig tartott ki, amit nem is bántam, mert így nem maradtam ki semmiből :-). Mondjuk nagyon sok gyerkőc volt, meg egy csomóan vissza is mentek Pestre, vagy még messzebb, úgyhogy nem volt meglepő, hogy gyorsan feloszlott a tömeg. 1ébként tényleg baromi jól sikerült az egész! Soha nem hittem volna, hogy én még a 37. hétben táncikálni fogok, sőt! A sok pocakfeszülés miatt 1általán nem bíztam benne hónapokkal ezelőtt, hogy el fogok tudni menni, és nagyon örülök, hogy részt vehettem ezen a fantasztikus bulin. Köszi a meghívást és a szervezést!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr39697201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.10.07. 16:01:30

:)) De jó lehetett!

Már kérdezni szerettem volna, hogyha beindulnak a dolgok, hogy fogunk róla értesülni? ;) Fog valaki addig ide írni a fejleményekről, vagy hogyan?

Lusthie 2008.10.07. 18:49:32

Tényleg jó volt! :-)
Sztem én fogok írni, mert a Zuramat ezzel nem akarom terhelni. Max. csak két mondat lesz, de az menni fog a telefonomról is :-)

Niki- picurAnyu 2008.10.08. 11:27:26

Nem is tudtam, hogy a blog.hu-ra is lehet telefenról írni. :)
De jó tudni!
Azt hittem, hogy ez csak a freeblognál van így. :S

Lusthie 2008.10.08. 17:18:05

Van a telefonomon internet elérhetőség :-))))

Niki- picurAnyu 2008.10.09. 11:17:28

Ja, hogy neked ilyen "szuperspéci" telefonod van. ;)

Lusthie 2008.10.09. 18:35:30

Nem spéci, csak jó :-)

Niki- picurAnyu 2008.10.10. 09:56:49

:))) Ja, értem, ez így egészen más. :)))
süti beállítások módosítása