A szadista Anya

2008.11.10. 17:46

És még mindig a szoptatás, a dekák, mert ugye kilókról még nem beszélhetünk.

Múlt csütörtökön, gondoltam, hallgatok a dokinőre. Vagy csak magamnak akartam bizonyítani? Lehet... A lényeg, hogy szoptatás után, mivel megintcsak nem evett eleget Benedek - persze mihez képest? -, adtam neki cumiból lefejt tejet, így szegénykébe jó 70 ml hamit nyomtam bele. Na ennek az lett a vége, hogy fuldoklott, alig bírt büfizni és persze bukott ezerrel. Itt megfogadtam, hogy soha többet nem csinálok vele ilyet! Ha bukik, akkor attól bukjon, hogy sokat szopott - azóta erre is volt már példa - , ne attól, hogy hüle Anyja teletömte.

Szóval megfogadtam, hogy soha többet nem fogom ezt csinálni vele. Iszonyat volt látni, hallani, ahogy szegényke szenvedett, mert próbált megszabadulni a feleslegtől. Kell ez nekem? Asszem továbbra is az ösztönimet fogom követni. Lehet, hogy így lassabban jutunk előre, de hát ez nem versenyfutás!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr60755874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.11.10. 18:39:16

Szerintem igazad van. Amúgy lehet rosszul tudom (tapasztalatom nincs), de a kissrác úgy is jelzi majd, ha éhes, kevés volt neki. ;)

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.11.10. 18:51:24

Nyugi... Jól csinálod... És picurAnyunak igaza van, a kistökös úgyis visít, ha éhes... Nekem több gyerekes tapasztalataim vannak :) Szóval, nyugi! :)

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.11.10. 20:33:18

Bocsánat,lehet,hogy ünneprontó leszek...:( Nálunk hasonló volt 3hónapos korában. Este lefekvés előtti szopi után odaadtam neki a lefejt tejet (90-100ml még plusszban...). Benyomta. Azóta alszik éjszaka végig. Addig a napig 2-3-szor felébredt éjjel szopizni. Nem volt neki elég, ebből látszik.
Nem akartalak megzavarni, de nekünk ebben az időszakban ez bevált.Persze innentől már látványosan nem volt elég a tejem. Ez az átmeneti időszak csak 1-2 hét volt.
De most még én is azt mondom, hogy próbált minél többet szoptatni,hogy beálljon a kereslet-kínálat,és majd csak később trükközni (ha kell)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.11.10. 23:09:20

Jaj de szenvedtem ettől én is mindig...magyarul attól, hogy most azért evett csak annyit amennyit, mert elég volt neki, vagy azért, mert csak ennyi tejcsi volt a ciciben....

Lusthie 2008.11.11. 14:46:25

ahogy nézem, elég neki, mert pl. most az egyik ciciből benyomott 30-at és még fejtem egy 20-ast. És ugyi még ott volt a másik is. Az a baj, hogy abban igaza van a dokinőnek és a védőnőnek is, hogy elfárad. De erre az a megoldás, hogy nyomatom neki cumiból? :-((((
süti beállítások módosítása