Szösszenetek

2009.01.12. 13:04

Benedek

- tegnap kaja közben megfogta Apája ujját. Eddig is csinált ilyet, de most tudatosnak tűnt;

- egész 7végén ezerrel dumált és mosolygott főleg arra, aki rendesen beszélt hozzá és nem gügyögött;

- ma szopi közben, miután lecuppant, rámnézett és mosolygott egy nagyot, azt hittem, megzabbantom;

- szintén ma, miközben a karomban altattam, többször és hosszan nézett. Talán kezd rájönni, hogy én én vagyok? Mármint a ZAnyája?

Asszem ez a Kislegény még nem kis meglepiket tartogat számunkra. Jót is rosszat is. Állok elébe :-))).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr11872688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda és Dóra 2009.01.12. 14:34:48

Kedvencem a szopi utáni mosoly! Az a legeslegszebb dolog, a legeslegjobb érzés nem?

Lusthie 2009.01.12. 16:52:06

@Panda és Dóra: tényleg az és még sosem csinálta. A sztájk utáni, közbeni időszakban még királyosabb

Zsuci 2009.01.14. 18:08:12

Szivacs! Írtam Neked pár sort a blogomban... :-)))

Lusthie 2009.01.15. 04:01:15

@Zsuci: Köszönöm szépen. Nagyon. És dettó. Csak én ha nem baj, kihagyom az ilyen játékokat.
süti beállítások módosítása