Az első spenót

2009.05.18. 09:00

Mert amúgy főzelékben már nagyok vagyunk! Ő is és én is :)))

1ébként nem értem, hogy miért nem szereti az emberek nagy többsége. Én imádom és a sóskát is. Sőt! utóbbit még jobban. Na jó! egy csomó mindent viszont nem szeretek, de úgy tűnik, Benedek inkább Apájára ütött kajailag. Aztán majd később lehet, hogy éppen olyan válogatós lesz mint én?

.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr601128072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.05.18. 12:12:57

:))
Én is imádom a sóskát tükör tojással. :)
Viszont főzni egyáltalán nem tudok főzeléket, valahogy sose lesz az igazi. :(

essz · http://bubukedves.blog.hu 2009.05.22. 09:15:55

és eszi a gyerek a spenótot?
hu de irigykedem... bubu semmit sem eszik, amit én kotyvasztok..mást se nagyon, max paradicsomos krumplit..
de hogy megnőtt Benedek!!!

Lusthie 2009.05.27. 22:34:16

@picurAnyu: fú jó is az! én krumplival csípem :)
@essz: eszi biza! bár ezt nem én csináltam, Hipp-es. Viszont sztem tök jó.
Bizony, már nagyon nagy fiú!
Lassan összeszedem magam, aztán megpróbálok olvasgatni is, sok a lemaradásom...
süti beállítások módosítása