Alsópáhok

2009.09.20. 20:23

Még nyár közepén kitaláltuk, hogy el kellene menni valahova uncsitesóstól, nagyszülőstől. Első 5letem Debrecen volt, de aztán jobban belegondoltam és tudatosult bennem, hogy azért az messze van. Persze minden viszonylagos. A mi kis városkánhoz képest nem gáz a távolság, Pécstől viszont már eléggé, így tovább kutakodtam. Na jó! Azért annyira nem kellett, mert a másik ötletem Alsópáhok volt. Baromi sokat hallottam már róla és csak jókat, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, milyen lehet. Megbeszéltem a családdal, akiknek szintén tetszett a dolog, így le is foglaltam. Tavaly már tök jól bejött a szeptember eleji nyaralást és bár most csak pénteken mentünk, vasárnap jöttünk, így sem volt iszonyatosan tömeg.

Ugye az alsópáhoki Kolping hotel arról híres, hogy bababarát. Na ja. De mit is jelent ez? Sztem mindenkinek mást. Én ilyenkor arra gondolok, hogy könnyű babakocsival közlekedni, van gyerekágy, ill. etetőszék. Sztem ezek alapdolgok és természetesen itt majdnem minden meg is volt. Az első meglepi akkor ért, mikor elkezdtünk behurcolkodni a szállásunkra. Nem szállodában, hanem bioházban voltunk. Szóval néztem nagyot, mikor tudatosult bennem, hogy a babakocsit konkrétan két lépcsőn kell felküzdeni ahhoz, hogy bejussunk a házba. Ráadásul ez úgy volt megoldva, hogy a kocsit normálisan nem is lehetett megemelni, mert egy oszloptól nem fértem el rendesen. A másik meglepi a lefelé úton ért. A bioházaknál körben van egy vízelvezető csatorna, ami egy totál normális dolog. Az viszont már nem, hogy ezek nincsenek lefedve, így ismét komoly küzdelem volt átrángatni a kocsit. Más ilyen jellegű észrevételem nem volt.

Az étteremben totál rendesek voltak, lefoglalták az egyik asztalt, így állandó helyen kajálhattunk. A kajás gyerekrészleg nem volt semmi! Egy halom babakaja, főtt, üveges, gyümi, kistányérok, kanalak, alátétek várták a kisembereket. Esténként Bobo is megjelent, úgyhogy nagy volt az öröm.

Az uszoda is csúcs volt, bár azért meglepi ott is ért és sajnos nem pozitívan. Szakmámból kifolyólag is már sokat hallottam a Stoller féle babausziról, és tudtam, hogy itt is ők vannak, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, máshol hogy műxik ez. Szombaton 9 óra magasságában le is mentünk az usziba. Az oktató már ott volt, egy német kislánnyal foglalkozott, úgyhogy mi is odamentünk. Köszöntünk egymásnak, majd egy rövidebb téblábolás után megkérdezte, hogy mi is órára jöttünk-e. Mondtam, hogy igen. Megkérdezte, járunk-e úszni, mire természetesen igen volt a válaszom. Közben a német kiscsajjal is foglalkozott. Ezzel nem is volt gond, de aztán vissza jött hozzánk és hangosan azon gondolkozott, hogy "Most mit is csináljak?". Na itt már kezdett nem tetszeni a dolog, de még adtam egy esélyt. Azon kívül, hogy mondta, hintapalintázzak Benedekkel, egy kukkot nem szólt. Nem kérdezte meg, mióta járunk, azt sem, hogy szokott-e merülni, nem mondott el semmilyen alap dolgot, mire figyeljünk. A "hintapalintázás" után, mivel még mindig csak a fejét törte és ahogy ő mondta, a német lányt próbálta rávenni néhány dologra, kezdett elegem lenni, úgyhogy elkezdtünk bemelegíteni a megszokott módon. Aztán megint visszatért hozzánk. Mondta, merüljünk egyet együtt és megint ott hagyott. Na ezzel fel is adtam a dolgot, úgyhogy csináltuk a saját feladatainkat, megtartottam magunknak az órát. Persze a csajszinak volt egy beszólása, mikor egy kisebb babás apuka odament hozzá, hogy B már profi, ő az anyukájával merült, de nem szóltam vissza. A végén azért odamentem hozzá kicsit jópofizni, adott tanácsot is, aztán elbúcsúztunk.
Másnap láttam, hogy Stoller Kati tartja az órát, de sajnos arról már lemaradtunk. Utána pont összefutottam vele, és mivel én eléggé kotnyeles vagyok, megjegyeztem neki, hogy totál jókat hallottam róluk, a tegnapi óra mégis csalódás volt. Elmondtam, miért. Persze védte a csajszit, mondta, hogy az ő tanítványa és  biztos rossz napja volt - nehogymá ez érdekeljen... -, hogy "úszós" anyuka két gyerkőccel. Persze nem jegyeztem meg, hogy attól, hogy valaki úszott és gyerekei vannak, még köze sincs a babaúszáshoz. Na szót szó követett, úgyhogy a végén csak elmondtam neki, hogy én is oktató vagyok és azért ez elég hülyén vette ki magát, aztán normálisan elbúcsúztunk. De most komolyan! Én sem viszem be soha magammal az otthoni problémáimat a munkahelyemre. És az sem lehet kifogás, hogy egy fillért sem kapnak ezért, amit persze nem hiszek el. Ez egy olyan meló, aminél mindig jókedvűnek kell lenni, pozitívan kell sugározni, hiszen milyen az már, ha vki morcosan mondja a feladatokat, totál fapofával? No mind1, itt is voltunk, majd talán legközelebb Katihoz fogunk menni.

A játszóterek baromi jók és a belső játszóházak is. Nagyon szimpatikus volt, hogy minden nap adtak egy kis hírmondót az aznapi programokkal, így nem kellett kutakodni, hogy akkor most mikor merre.
Viszont érdekes, de bevallom, engem zavart a sok gyerek. Ráadásul, ha egy "sima" szállodába megy az ember, ott kicsit kiváltságosnak is érezheti magát, ha más gyerkőc nincs. No meg manapság már ott is adnak utazóágyat - bár jobban szeretem a sajátunkat vinni -, és a legtöbb étteremben van etetőszék. Jó, nincsenek bébikaják, bébikanalak, előkék, de ez a legkevesebb sztem.

Összességében tök jó volt és azt leszámítva, hogy az idén nem voltunk hármasban nyaralni, piszok jól éreztük magunkat. Valszeg még vissza fogunk menni talán már Szilveszterkor vagy tavasszal.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr81395367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.09.26. 07:03:32

Mi is voltunk itt tavasszal! Tényleg szuper hely, a maga kisebb hibáival együtt. Nekem az is tetszett, hogy az épületek között (bio házak kivételével) végig lehet menni fedett helyen, lépcsőzés nélkül (tehát akár babakocsival is).
Ami az előnye, az a hátránya is (amit írtam is a blogomban, csak tudom nem tudsz olvasni), hogy pl. az étteremben a saját gyerekeden kívül még vagy száz gyerek van, akik közül mondjuk 30 sikít, hisztizik, kiabál stb. egyszerre.
Mi szerintem a medencékben szedtünk össze jó kis betegségeket (rajtam kívül) az egész család beteg lett.

Lusthie 2009.09.27. 19:46:19

@Beso: ne is mondd! azt hittem, sosem lesz vége a folyosóknak :)
Sajnos még mindig nem tudlak olvasni :(((( csak kb. 1 mp-re jön be a legfrisebb, utána semmi, mintha tök üres lenne. Valszeg a fotók miatt.
Baromi meleg a medence, ami ugye kedvez a baciknak, gombának :(
süti beállítások módosítása