Feladat megoldva

2009.11.20. 17:26

Tegnap este kimenőt kaptam, úgyhogy Apára hárult a feladat, hogy zacsit ragasszon KicsiFiúra. Fel is ragasztotta, de mivel egyszerűen nem mertem egész éjszakára zacsival hagyni Benedeket, éjfélkor elkezdtem átpelusozni, mivel pont az ágyában feküdt. Jó döntés volt, mert a zacsiban, kb. 10 csepp pisi volt, a pelusban annál több. Annyira, hogy konkrétan át is kellett Őt öltöztetnem. Meglepően totál jól viselte a macerálást, sztem fel sem fogta, mi történik vele. Szóval a zacsis projekt befuccsolni látszott.

Reggel törtem a fejem, hogy mit csináljak és arra jutottam, hogy kaja előtt már nem pelusozom át, bár kakis volt, hanem majd utána, aztán talán teszek még egy próbát, mert nem vagyok az a feladós fajta. Reggeli lezajlott, pelusozás is. Aztán gondoltam egy nagyot és kicsit kicsomagolva hagytam, akárcsak eddig, ill. még tegnap próbálkoztam azzal, hogy fújtam a kukiját - milyen leleményes is tud lenni az ember.... -, de akkor semmi hatása nem volt. Bezzeg most! Dumált, bohóckodtunk, aztán egyszercsak elkezdett pisilni!!!! Hogy én mennyire örültem neki! Gyorsan lekaptam a már napok óta bekészített üveget és rácsatlakoztattam. Édes volt, mert persze rögtön abbahagyta a pisilést, csak nézett a nagy szemeivel, de aztán szerencsére belendült. Juhééééj! Uccu neki becsomagoltam, felöltöztettem és már robogtunk is a laborba. Ahhoz képest, hogy szegénykének megígértem, nem megyünk ma sehova, kétszer is robogtunk, mert már 1-re készen volt a lelet. Eredmény? Totál negatív! De akkor mi a fenétől lehet még mindig hőemelkedése??? Dokinéni szerint vírus (mostanság mindig ezt mondja...). Abban maradtunk, hogy mérem reggel és este a hőjét és hétfőn referálok.

Azért nem hittem volna, hogy épp a legegyszerűbben fogjuk ezt a komoly feladatot megoldani. A vicc, hogy délután egyszerűen képtelen voltam ráadni a tiszta pelust. Bepipultam és letettem a földre. Naná, hogy rögtön pisilt! Na itt már nem voltam boldog...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr241540127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása