Vizsga

2007.12.18. 09:00

Szombaton sikeresen levizsgáztam a csecsemőúszás elméleti részéből.

Mit ne mondjak, baromi régen izgultam ennyire vizsga miatt. Ez azért is furi, mivel minden egyes oktatáson írtunk zh-t az előző heti anyagból, így muszáj volt hétről-hétre készülni. Muszáj? Én akartam, ráadásul élvezem is az egészet. A lényeg, hogy totál be voltam tojva.

A rinyához a Zuram is tett egy adaggal, mert egyem a szívét, cseszett felvenni a telefont, mikor hívtam, én meg aggódtam, hogy mi lehet vele. /előzmény: mióta együtt vagyunk, kétszer már ájult el hajnalban, bár tény, hogy előzőleg görbe estéje volt.../

Szóval rinya a köbön... Sűrű is volt a nap, mivel 3 zh-t írtunk - ebből kettő már a gyakorlati részhez tartozik -, volt egy utolsó előadás, aztán a vizsga. Utóbbi ugyi szóban történt. Soha életemben nem tudtam normálisan szóbelizni, bár nagy dumagép vagyok. Talán eddig az volt a baj, hogy

1. piszkosul izgultam,

2. soha nem bíztam a tudásomban, magamban,

3. ellinkeskedtem a tanulást...

De a lényeg, hogy sikerült. A társaság 3 csoportra lett osztva, így kb. 8 ember jutott egy adagba. Én az utolsó társaságba kerültem. Bementünk, elmondta az oktató, hogyan fog zajlani az egész. Első körben úgy, hogy feltette a kérdést, amire jelenkezni kellett. A jelentkezők közül kiválasztott egyet, hogy ő válaszoljon. Aztán ismét kérdés, de itt már rámutatott valakire. Végül 1-1 összetettebb kérdésnél sorban, egymás után kellett válaszolnunk. Olyan beszélgetős volt az egész, és miután elmúlt a vizsgadrukk - főleg mert tanultam, tudtam a válaszokat -, simán-lazán ment minden.

Ezzel tehát megvagyok! A következő lépés a hospitálás, majd a gyakorlat a 4 korcsoportból. Az elsővel, a legkisebbekkel január 5-én kezdek. Izgulok - már megint, nehogy elbénázzak valamit -, de nagyon várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr47267845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása