Vizsgára készülés

2008.06.01. 14:03

Holnap lesz úszásból a záróvizsgám és még lövésem sincs, hogy fogom megcsinálni. Totálisan idegbeteg és fáradt vagyok, ráadásul még a fejem is fáj :-(.

Valahogy úgy érzem, hogy a babauszi záróra sokkal jobban fel voltam készülve, de ugyi ott azért az oktatás is olyan volt. Jófej az oktatónk itt is, csakhát vhogy más ez a rendszer, mint az újonnan indított babauszi oktatásnál.
Nem nagyon szerettem a minden óra, hospitálás és gyakorlat utáni dolgozatokat, viszont már akkor beláttam, hogy ennek van a legnagyobb értelme, mert így legalább folyamatosan foglalkoztam, foglalkoztunk az anyaggal. És ugyi meg is lett az eredménye, hiszen összességében 5-ösre értékeltek, mégha a záróm 4-es is lett.

Tök durva, de jelenleg úgy vagyok, hogy már akkor is piszok boldog leszek, ha legalább 2-esre sikerült lefelelnem. Nincs tételsorunk, amiből jól fel tudnánk készülni, bár tény, hogy tulképpen mindkét könyvünket meg kell tanulni szinte teljes egészében.
Perszepersze, eddig is tanulgattam, de azért ez nudli.

Legjobban az hiányzik, hogy alig volt gyakorlati óránk. Ha volt, akkor is max. úszás, és igencsak ritkán hospitálás. Ez meg édeskevés! Legalábbis nekem, hiszen ugyi én még nem vagyok gyakorlott, gyakorló oktató. Végülis a babauszinak köszönhetően már van némi fogalmam az oktatásról, de az azért nem ugyanaz, hiszen ott, főleg az elején a szülőket oktatjuk és csak később foglalkozunk többet a gyerkőcökkel is, mikor már önálló feladatokat tudnak elvégezni.
Nah megyek is tanulni, aztán meglátjuk, mi lesz holnap.
Jöhetnek a drukkkkkkkok!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr48497681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása